05 juli 2014

Mycket har hänt och mycket att göra

Nu är det väldigt längesen bloggen uppdaterades. Det är så lätt att glömma bort när Facebook uppdateras dagligen då tänker jag inte på hemsidan eller bloggen.
Hela vintern och våren har jag åkt på ringträningar och inofficiells utställningar med Zaga sen hon blev så rädd på utställning i oktober. I början tyckte hon det var skit jobbigt men nu går det bättre. Visst det är mycket kvar att jobba med men skönt när det går åt rätt håll. Vi har även gått nosaktiveringskurs och blodspår berikning vilket hon tyckte var super!! Vilken liten arbetsmyra ❤️ Vi var även på årets Club Show där vi ställde alla våra hundar. Wilda som gick för första gången i veteranklass nästan 9 år gammal blev BIM veteran ❤️
Just nu är det lugnt på hundfronten men desto mer på jobbet. Två arbetsveckor kvar till 5 veckors semester 😀 sen ska jaga bara jobba några veckor och sen vara ledig en vecka till. Då ska maken och jag åka och heja på sonen som ska tävla VM i armbrytning i Vilnius 💖
Just nu känner jag mig ganska kaputt som människa sen några veckor tillbaka.. I stort sett sen jag var sjuk en vecka och framåt 😔 Tror att det är motionen som saknas och som jag inte orkar med på 3 veckor 😥Det är en bra stresslösare men tyvärr det första sim stryker på foten när det blir långa veckor på jobbet.
Nästa helg blir det trimning av Zaga och Texas som ska ställas i Askersund om två veckor.

Ha det gott alla vänner och var rädda om Er! ❤️

Inga kommentarer: